ΔΕΥ 14/02/2000 - ΚΥΡ 20/02/2000

  Σύνολο Προγραμμάτων

ΤΙΤΛΟΣ ΗΜ/ΝΙΑ ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΝΑΡ ΛΗΞΗ ΔΙΑΡ ΤΜΛ ΜΡΔ
1ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΠΕΜ 17/02/2000ANT121:5322:555618.342.2
2ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Β'ΗΜΙΧ. (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΑΕΚ)ΤΕΤ 16/02/2000MEGA19:2820:346015.240.5
3ΕΓΚΛΗΜΑΤΑΤΡΙ 15/02/2000ANT121:1222:105015.136.2
4ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗΔΕΥ 14/02/2000ANT121:4822:374514.934.6
5ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΠΛΑΔΕΥ 14/02/2000MEGA21:1121:513814.335.5
6ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣΤΕΤ 16/02/2000MEGA21:5922:333214.333.4
7ΞΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ MEGA ΚΥΡΙΑΚΗΣ (ΜΕΤΡΟ:ΚΑΤΑΔΙΩΞΗ ΣΤΟΝ ΣΑΝ ΦΡΑΝΤΣΙΣΚΥΡ 20/02/2000MEGA21:2523:3711412.829.3
8ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Α'ΗΜΙΧ. (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΑΕΚ)ΤΕΤ 16/02/2000MEGA18:2219:185412.437.2
9ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΝΗΣ (ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ)ΠΑΡ 18/02/2000ANT121:1222:014412.332.4
10ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΑΡΚΟΠΕΔΙΟΠΑΡ 18/02/2000ANT122:0522:584311.829.2
11ΣΥΝΟΡΑ ΑΓΑΠΗΣΔΕΥ 14/02/2000ANT122:4523:394811.628.8
12ΒΡΑΔΥΝΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ MEGAΤΕΤ 16/02/2000MEGA20:3921:476711.629.6
13Α.Μ.Α.Ν (BEST OF)ΤΡΙ 15/02/2000ANT122:1623:044211.327.3
14ΒΡΑΔΥΝΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ MEGAΚΥΡ 20/02/2000MEGA19:3921:078711.230.2
15ΑΝΔΡΕΣ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑΚΥΡ 20/02/2000ANT121:1723:109911.024.9
16ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣΠΕΜ 17/02/2000MEGA19:0019:333110.731.6
17ΒΡΑΔΥΝΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΚΑΙΤΡΙ 15/02/2000ALPHA19:3721:149510.629.9
18ΕΛΛ.ΤΑΙΝΙΑ ΑΝΤ1 ΣΑΒΒΑΤΟΥ (ΓΟΡΓΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΓΚΕΣ)ΣΑΒ 19/02/2000ANT121:1523:089510.630.8
19ΖΟΥΓΚΛΑΠΕΜ 17/02/2000ALPHA23:4425:5512310.545.7
20ΒΡΑΔΥΝΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΚΑΙΔΕΥ 14/02/2000ALPHA19:3721:099210.429.9



Σύμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας της ESOMAR (European Society For Opinion and Marketing Research) και τον Κώδικα Επαγγελματικής Πρακτικής το ΣΕΔΕΑ (Σύνδεσμος Εταιρειών Δημοσκοπήσεων και Ερευνας Αγοράς) η οποιαδήποτε δημοσίευση - ανακοίνωση στοιχείωv της AGB Hellas πρέπει να συνοδεύεται από το ακόλουθο σημείωμα - ταυτότητα της έρευνας :

Πηγή : AGB Hellas.

Γεωγραφική κάλυψη : Ευρύτερες περιοχές Αθηνών - Θεσσαλονίκης και αστικά κέντρα με 10.000 και πλέον νοικοκυριά.

Καταγραφή/συλλογή στοιχείων : Ηλεκτρονική μέθοδος people meter.

Μέγεθος δείγματος : 800 νοικοκυριά (2.250 άτομα περίπου).

Χαρακτηριστικά δείγματος : Σταθερό δείγμα - panel - νοικοκυριών, φυσικής αντικατάστασης, αντιπροσωπευτικό ως προς τον αριθμό μελών του νοικοκυριού και τη γεωγραφική ζώνη και σταθμισμένο ως προς το φύλο, την ηλικία και την κοινωνικοοικονομική τάξη των ατόμων.

Η AGB Hellas είναι μέλος της ESOMAR και του ΣΕΔΕΑ.


Κοινό : Σύνολο (6046307-Ερευνα βάσης 1998)

Κατάταξη εκπομπών : ανά ΤΜΛ.

Σταθμοί από όπου διαλέχτηκαν οι καλύτερες εκπομπές : ET1, NET, MEGA, ANT1, STAR, SKAI.

Αγνοούνται οι εκπομπές με διάρκεια μικρότερη των 15 λεπτών.

Έναρξη , Λήξη : είναι ο ο ακριβής χρόνος έναρξης και λήξης της εκπομπής.

Διάρκεια : (σε λεπτά) είναι ο καθαρός (χωρίς διαφημίσεις) χρόνος που κράτησε η εκπομπή.

ΤΜΛ : Τηλεθέαση Μέσου Λεπτού (ποσοστό ως προς τον πληθυσμό).

ΜΡΔ : Μερίδιο (ποσοστό ως προς την συνολική τηλεθέαση).