ΔΕΥ 05/06/2000 - ΚΥΡ 11/06/2000

  Σύνολο Προγραμμάτων

ΤΙΤΛΟΣ ΗΜ/ΝΙΑ ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΝΑΡ ΛΗΞΗ ΔΙΑΡ ΤΜΛ ΜΡΔ
1Α.Μ.Α.Ν (BEST OF)ΤΡΙ 06/06/2000ANT122:1724:1210112.640.6
2ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΠΕΜ 08/06/2000ANT121:5523:015612.238.5
3ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗΔΕΥ 05/06/2000ANT121:5022:474910.833.3
4ΣΥΝΟΡΑ ΑΓΑΠΗΣΔΕΥ 05/06/2000ANT122:5623:57519.227.5
5ΦΥΓΑΜΕΔΕΥ 05/06/2000MEGA22:4823:40468.324.0
6ΞΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ MEGA ΚΥΡΙΑΚΗΣ (PRETTY WOMAN)ΚΥΡ 11/06/2000MEGA21:1623:331188.228.4
7ΕΓΚΛΗΜΑΤΑΤΡΙ 06/06/2000ANT121:1122:13548.032.3
8Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΠΑΡ 09/06/2000MEGA23:0024:50967.428.8
9Η ΛΑΜΨΗΤΡΙ 06/06/2000ANT118:4619:30387.234.0
10ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΖΩΗΔΕΥ 05/06/2000ANT117:5818:39357.133.2
11EURO 2000 (ΟΛΛΑΝΔΙΑ-ΤΣΕΧΙΑ (Β'ΗΜΙΧ.))ΚΥΡ 11/06/2000ΕΤ-122:4023:48627.021.3
12EURO 2000 (ΤΟΥΡΚΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ (Β'ΗΜΙΧ.))ΚΥΡ 11/06/2000ΕΤ-116:2817:31537.033.9
13ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΝΗΣΠΑΡ 09/06/2000ANT121:1222:01437.029.3
14ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΖΩΗΤΕΤ 07/06/2000ANT117:5918:40366.932.5
15Η ΛΑΜΨΗΤΕΤ 07/06/2000ANT118:4719:30386.932.4
16Η ΛΑΜΨΗΔΕΥ 05/06/2000ANT118:4419:29406.931.5
17ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣΔΕΥ 05/06/2000MEGA21:0921:56416.826.9
18ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΖΩΗΤΡΙ 06/06/2000ANT117:5818:39356.631.3
19ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΑΡΚΟΠΕΔΙΟΠΑΡ 09/06/2000ANT122:0422:59466.622.6
20ΤΟ ΚΛΕΙΔΙΤΕΤ 07/06/2000STAR21:0121:55466.629.1



Σύμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας της ESOMAR (European Society For Opinion and Marketing Research) και τον Κώδικα Επαγγελματικής Πρακτικής το ΣΕΔΕΑ (Σύνδεσμος Εταιρειών Δημοσκοπήσεων και Ερευνας Αγοράς) η οποιαδήποτε δημοσίευση - ανακοίνωση στοιχείωv της AGB Hellas πρέπει να συνοδεύεται από το ακόλουθο σημείωμα - ταυτότητα της έρευνας :

Πηγή : AGB Hellas.

Γεωγραφική κάλυψη : Πανελλαδική (ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη).

Καταγραφή/συλλογή στοιχείων : Ηλεκτρονική μέθοδος people meter.

Πληθυσμός αναφοράς: 9.081.315 άτομα.

Μετρούμενος πληθυσμός : Ατομα ηλικίας 4 ετών και άνω, σε νοικοκυριά με τηλέφωνο και τηλεόραση.

Μέγεθος δείγματος : 1200 νοικοκυριά (3.500 άτομα περίπου).

Χαρακτηριστικά δείγματος : Σταθερό δείγμα - panel - νοικοκυριών, φυσικής αντικατάστασης, αντιπροσωπευτικό ως προς τον αριθμό μελών του νοικοκυριού την περιοχή(διοικητικές περιφέρειες) και το βαθμό αστικότητας. Το δείγμα σταθμίζεται ως προς το φύλο, την ηλικία,τη μόρφωση,την κοινωνικοοικονομική τάξη των ατόμων και το αριθμό των τηλεοράσεων του νοικοκυριού.

Πιστοποίηση-Ελεγχος : Η AGB Hellas έχει πιστοποιηθεί κατά ISO 9002 από τον ΕΛΟΤ,και τα στοιχεία της ελέγχονται από την ΕΕΕΤ(Επιτροπή Ελέγχου Ερευνας Τηλεθέασης) .

Η AGB Hellas είναι μέλος της ESOMAR και του ΣΕΔΕΑ.


Κοινό : Σύνολο (9081315 άτομα 4+).

Κατάταξη εκπομπών : ανά ΤΜΛ.

Σταθμοί : ET1, NET, MEGA, ANT1, STAR, ALPHA, NEW TEMPO, ALTER 5.

Παρουσιάζονται οι εκπομπές με διάρκεια μεγαλύτερη των 15 λεπτών.

Έναρξη , Λήξη : είναι ο ο ακριβής χρόνος έναρξης και λήξης της εκπομπής.

Διάρκεια : (σε λεπτά) είναι ο χρόνος (χωρίς διαφημίσεις)που διήρκεσε η εκπομπή.

ΤΜΛ : Τηλεθέαση Μέσου Λεπτού (ποσοστό ως προς τον πληθυσμό).

ΜΡΔ : Μερίδιο (ποσοστό ως προς την συνολική τηλεθέαση).